tirsdag 20. mai 2008

Tanker fra en engelsktime


Nå er det omtrent 5 lysår siden noen skrev her, så jeg syntes det var på sin plass med et nytt innlegg, selv om jeg ikke har så mye relevant og si. Men det blir jo opp til hver enkelt å avgjøre.

Nå sitter vi i den siste engelsktimen. Sturla kom nettopp inn døren, kl 12:32, han hadde forsovet seg stakkars.

Etterpå skal vi ha spansk, og vi får sikkert spansk"tentamenen" vår tilbake. Jeg er skikkelig spent på hvordan det gikk, fordi denne gangen gjorde jeg det på en helt annen måte enn det jeg pleier å gjøre. Så jeg kan egentlig få alt mellom 2 og 5. Jeg gleder meg, men er redd for at det gikk dårlig.

Dette er en fantastisk klasse.

Simen hadde funnet en FANTASTISK utrolig vakker versjon av den allerede vakre sangen "Just for now" av Imogen Heap. Hun er så utrolig søt. Og hun smiler litt midt inni den, og det er så fint og jeg blir nesten litt forelsket. Jeg syntes det er så fint og se på folk som ikke smiler, men som plutselig smiler. Det blir liksom ekstra forsterket. For eksempel hvis man ser noen i en film, der de ikke smiler, og plutselig så smiler de. Et stort fint smil. Fantastisk. Min kjærlighet for ImogenHeap ble fornyet og forstørret etter å ha sett den filmen. Favorittartisten min. (The Owens er favorittBAAANDET)

http://www.youtube.com/watch?v=25VGdNU3nrU

Hør og nyt.

Men nå er det oppgave tiiiid!:D

-Vilde

1 kommentar:

ettenA sa...

aaaa, lov that song!