onsdag 9. april 2008

7.3 Vi finner skjæring med x-aksen på lommeregneren!





Så det så! Tenker DET var noe nytt, ja! BEST det!



Slike kommentarer får vi vertfall fra læreren. Simen, vi står sammen med deg om din mening! GÆRR! Den fyren kan bare dra seg vekk..!



Litago med jordbærsmak? æsj.
Brunost? nam! + smør! mmm.. <3
I dag blir det nudler/pasta greier!
Trenger det etter min puslete karakter på matteprøven, som faktisk var bedre enn eg hadde forventet.. hum..
Ooooiiiii, Mariiiii! SHAKE IT SHAKE IT FOR MEEE!
Marlèn: Ka var det på Louise igjen?
Pliis, Lousie!
Jippiii ! :}
Litt tøff smiley? ;} SØT'N! Aww.
Øystein og Fredrik grr'er til hverandre.. På en... Sexy måte!
Mens Synne hinter til at eg skal skrive om 5,1'eren hennes! STOLT OVER DEEEG! <3>

*klapp*
Marlèn: Eg er faktisk veldig intelligent!
Øystein: Du kan aldri bli intelligent!
Frekke jævel! :O
No sniffer Tom på kameraet på telefonen min.. :/ Han elsker det! :D <3>
Baoochicawowwowwwwwe!
Footloose!
Øytein + øyenskygge? Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiz! Han valgte blå.

Ingen kommentarer: