søndag 6. april 2008

Gerard's nr. 43D

Synes dette var en såpass artig msn-samtale at eg faktisk bare MÅTTE legge an ut sånn at folk fikk se an. Eg e helt sikker på at dette bare e morsomt for de som e involvert, men det gjenstår vel å se... I hvertfall, her e an!


Simulacrum -_'¨'¨¨ sier:
Eg har obsertvert og notert, charlie


vilde. sier:
Alt? hver eneste detalj?


Simulacrum -_'¨'¨¨ sier:
Ja! Eller.. Tror noen hørte meg, så eg måtte fatte meg i korthet, da. Kan sende over all info over lynx-serveren. Men vær kjapp! Crab X e på vei


vilde. sier:
Hva?! Og dette seier du fyrst no? Aj aj.. eg trudde eg kunne setje meg ned i kveld og ta for meg Gerard's nr 73D utan å måtte tenkje på andre ting, men hvis Crab X er på vei så.. men har dei sagt noko om kas vei klokko skal gå?


Simulacrum -_'¨'¨¨ sier:
Tror slaget kommer klokken 3 på skrå. Vent litt! Eg får inn noe her. Jepp, Crab X blir litt forsinket av våre venner. Viser seg at Gerard's nr 73D isje bare dreier seg om konfidensiell info om mulige angrep, men også mye, mye mer!


vilde. sier:
Åh fisk meg i baljen.. mykje meir? Kva skal me då gjere med morgendagens eventer? Eg trudde alt var under kontroll.. Me kan jo ta Hylaen og kjøyre meir mot nord? Eg meine, viss det visar seg at Crab X in fact er forsinka, så vil det og gje oss mykje meir tid. Og me kan jo prøve å helle visaren meir mo 8?


Simulacrum -_'¨'¨¨ sier:
Eg e enig i dine planer, Amanda. Vi kan ta igjen i basen vår i Sogn. Du vet, X-22 Gush. Men eg tror vi fortsatt skal klare å holde situasjonen under kontroll. Hylaen venter. Luftbasen over Ålesund sier at de og kan ta imot oss. De har forberedt en Killer for oss


vilde. sier:
Sogn trur eg nok er ein passeleg plass for no, ja. X-22 Gush vil ta godt imot oss, kanskje me tilogmed kan få til ein Rela i løpet av tida? Det hadde vore fantastisk! Men eg må berre få spørre, Noel.. trur du heilt ærleg at me kjem til å fullføre? Eg meine, eg har aldri vore så nervøs siden cracket i 84. Viss eg noken gong får oppleva å sjå den opplysningen igjen veit eg ikkje kva eg skal gjere..


Simulacrum -_'¨'¨¨ sier:
Vel, Amanda. Det verste som kan skje e jo at Gerard sjøl oppsporer luftbasen og X-22 og tilintetgjør begge. Men det e det verste. Husk at dette noe vi gjør isje bare for teamet, Relic, eller landet, men hele verden! Dette e isje noe vi kan spille vekk som et annet spill. Dette e et spill vi må vinne! Og vi skal klare det! I morgen snur vi viseren mot 8... Vi må gjøre det som gjøres må.. *sukk*


Simulacrum -_'¨'¨¨ sier:
LOST


vilde. sier:
Off.. Du har rett Noel.. dette er rett og slett noko som må gjerast. Og me veit begge at ME er dei einaste som kan gjere det. Eit spel er eit spel, og me må bretta det. Men skal eg trykkje på papirknappen då? Og sende ut arkbeltene til samtlege basar i øst? Eg trur det er nødvendig. Så me får vel berre hoppa i det! Stiller i kjellaren i morgo kveld, og tar Hylaen til der-du-vet. Me har ein plan, og den skal funke.. Me kan greie det!


vilde. sier:
LOST-tørr ikke aleine


Simulacrum -_'¨'¨¨ sier:
Gjør det som gjøres må. Eg må ta saken opp på loftet på lynx-serveren. Eg må forlate deg her no. Men eg kommer til å logge meg på Sfinx ved 11 tiden. Vi snakkes i den tid. Og husk; Alt e relativt


vilde. sier:
Då seie me da sånn. Eg skal halde lynx-serveren open for alle innkom, og settje på beskyttaren. Eg brukar foreløpig det gamle navnet på Sfinxen, sidan eg ikkje fekk tak i det nødvendige forrige gång, men du kjenner meg igjen. Vi snakkes. Og eg huksar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HahahaxD

Bare ikke Frellen og Jirxen avslører oss nå da.. oO Vil ikke vekke han opp igjen for og si det sånn!

ettenA sa...

Gikk oppdraget bra?

Anonym sa...

Nja.. vi møtte på noen overmodne Cranfixer, og måtte devertere over til nr 17B, men ellers gikk alt etter planen:)