tirsdag 8. april 2008

Mattetime :(

Huff og huff. Jeg liker ikke mattelæreren min lengre. Vel, jeg har vel aldri egentlig likt han da, bare så det er sagt. (Akkurat den setningen skrev jeg mens jeg så på VildePilde .) <- Enøyd sak!

Men tilbake til saken: Han er så gammeldags og autoritær og har en finfin innstilling som sier "Du SKAL gjøre det, fordi JEG sier det!" >.< Jeg har litt lyst til å småspy på han. Nå fikk jeg et fint bilde av at alle i klassen spyr på stakkaren (Men hey, det hadde vært koselig)

Dette ble et superstygt innlegg, og det må jeg bare beklage for. På en annen side synes jeg det er altfor lite aktivitet i denne bloggen! Skriv om tanker og masse tull - så har jeg noe å gjøre på hjemme.

Love, Simen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Agreed! (Ang. matte)("&/(!¤Y!U(NH)

Synne sa...

i soo agree too! about the spying part